AMI is de ideale software voor alle ondernemers
zelfstandigen, freelancers, zelfliberale beroepen, ...

Softwarecompatibele Mac, Windows, Linux, alle tablets en smartphones.



Mijn GRATIS account open!
Neem uw documenten overal met u mee

Mobiliteit


Uw mobiel bedrijf




Onderweg of in een vergadering met een klant?
Laat je nooit onvoorbereid vangen!

Geen noodzaak voor het omleiden van computers of harde schijven, een paar aanrakingen op uw smartphone zijn genoeg om uw documenten in een minuut te verzenden!

Uw documenten volgen u overal.
Het enige wat je nodig hebt is internettoegang.
Vereenvoudig het beheer van uw bedrijf met automatische hulpmiddelen

Verificatie


Eenvoudig beheer & facturatie




Gebruik u nog steeds Word of Excel?
Er staat een fout op het punt te gebeuren...

Laat ons systeem al het werk doen!
Automatische documentnummering (verschillende formaten beschikbaar), berekening van belastingen en kortingen, het is een tijdwinst en een geruststellende gedachte.

Vereenvoudig uw dagelijks beheer, maak en archiveer uw documenten in een handomdraai.
Gemakkelijk overzicht van de situatie van uw bedrijf

Situatie


Evolutie van uw projecten




Hoe weet u hoe uw projecten verlopen ?
Visualiseer uw situatie direct!

U volgt uw projecten gedurende hun leven....
Een ondertekende offerte verandert zichzelf in orde.
Een factuur kan gedeeltelijk of gefractioneerd zijn in aanbetalingen.

Vergeet niet om vervallen offertes of achterstallige facturen.
U heeft altijd een oogje in het zeil op de status van uw project.
Eenvoudige boekhoudkundige aangiften en resultaten toegankelijk voor uw accountant

Boekhouding


Uw boekhoudkundige overzichten




Wat is mijn omzet, mijn inkomen, mijn belastingaftrek?
Met onze onkostenverantwoordelijke geen verrassingen meer!

Vergeet Excel-spreadsheets en ingewikkelde formules, voeg gewoon uw gegevens in en het systeem doet de rest.

Bespaar tijd in uw jaar- of periodieke overzichten, en stuur uw resultaten rechtstreeks naar uw accountant.



Maak uw facturen en offertes aan - Beheer uw boekhouding

Beheer uw bedrijf online




Guide video

GUIDE VIDEO

Vergeet Excel en Word,
uw bedrijfsboekhouding wordt gemoderniseerd!


De beheer- en factureringssoftware die uw bedrijf nodig heeft !



 



Facturen
Zakelijke uitgaven
Offerten

Artikelen
Klanten

Ruimte voor bijlagen

Prijs

Looptijd

Voordelen

GRATIS



2 per maand
2 per maand
2 per maand

10
10

10 MB

0

Ongelimiteerd

Gratis

STARTER



5 per maand
10 per maand
10 per maand

50
50

100 Mo

9.90

/ 1 maand

Vrijheid

PRO



30 per maand
60 per maand
60 per maand

300
300

500 MB

69.90

/ 1 jaar

Sereniteit

PREMIUM



100 per maand
200 per maand
200 per maand

1000
1000

1000 MB

129.90

/ 1 jaar

Vermogen




Ik meld me aan, zonder verplichtingen!

Al onze toegangen zijn vrijblijvend,
u betaalt alleen als u het nodig heeft.

Beste gebruiker,

Dankzij jullie suggesties blijft AMI Project groeien, en daar willen we jullie graag voor bedanken.


We zijn blij om 3 nieuwe functies te introduceren:

1/ Maximum aantal items


We hebben het maximum aantal items dat je kunt registreren verhoogd naar 9.999.999, vergeleken met 9.999 voorheen. Deze verbetering geeft je meer flexibiliteit in het beheren van je gegevens.

Maximaal aantal artikelen


2/ KBC-rekeningafschriften importeren


Je kunt nu KBC-rekeningafschriften importeren in AMI Project, waardoor je een completere integratie en eenvoudiger beheer van je financiële gegevens krijgt.

KBC-extracten importeren


3/ Gefilterde export


We hebben de exportfuncties (CSV, PDF en afdrukken) geoptimaliseerd voor uw huidige selectie, gespecificeerd door de zoekfilter en tags.
Duidelijker en eenvoudiger: u exporteert wat u ziet.

Selectie exporteren


Aarzel niet om ons uw opmerkingen en suggesties te blijven sturen. Uw feedback is essentieel om ons te helpen ons platform voortdurend te verbeteren.



AMI Project, online met u!


AMI logo - Accounting Management Interface




20240426103636
Display fullscreen
Beste gebruikers,


Een update over uw gegevens



Om je de best mogelijke service te kunnen blijven bieden, implementeren we een nieuw beleid met betrekking tot de permanente opslag van je gegevens.

Wat gaat er veranderen?


Vanaf 31 maart 2024 wordt het account verwijderd van gebruikers die langer dan 2 jaar niet hebben ingelogd op hun scorebord.

Voor wie geldt dit?


Deze automatische regel is alleen van toepassing op gratis accounts die langer dan 2 jaar inactief zijn.

Hoe weet je zeker dat je gegevens niet worden verwijderd?


Dat is heel eenvoudig: log ten minste elke 2 jaar in op je AMI Project account.
Dus als je sinds 31 maart 2022 niet meer hebt ingelogd, is het belangrijk om dat snel te doen.

Een back-up maken van uw gegevens


Als u een back-up van uw gegevens op uw eigen computer wilt maken, raadpleeg dan de helpsectie :

AMI Project, laten we verbonden blijven



AMI logo - Accounting Management Interface

20240320122007
Display fullscreen
Beste gebruikers,

Nu de winter nadert en de dagen korter worden, werken velen van ons tot ver na zonsondergang.

Om je meer visueel comfort te bieden, introduceren we de "darkmode" in AMI Project.

Lightmode and Darkmode

Hoe werkt het?
Je account werkt standaard in de "automatische" modus en je kunt op elk moment van de ene modus naar de andere overschakelen met de knoppen bovenaan het scherm.

Als je wilt, kun je echter de modus van je voorkeur opleggen in je accountinstellingen:
  • Automatische modus: de donkere modus is actief van 20.00 tot 8.00 uur.
  • Darkmode: donkere modus blijft actief
  • Lightmode: lichtmodus blijft actief

Setting colormode


AMI Project, laten we verbonden blijven


AMI logo - Accounting Management Interface
20231205100441
Display fullscreen
Beste gebruikers,

Dankzij jullie blijft AMI Project evolueren.


We zijn blij 2 nieuwe functies te kunnen presenteren:
  • zoeken op communicatie
  • meervoudig verwijderen

Zoeken op communicatie


Een paar maanden geleden hebben we de optie toegevoegd om een bankbetalingscommunicatie (gestructureerd of ongestructureerd) op te geven op je facturen.
Vanaf nu kun je ook zoeken op deze communicatie.

Zoeken op bankcommunicatie


Meervoudig verwijderen


Of je nu klanten, artikelen, bestanden of de boekhouding beheert, je kunt nu meerdere items selecteren en verwijderen.

Selecteren voor verwijdering




Laten we contact leggen!


AMI logo - Accounting Management Interface



20230825143427
Display fullscreen
Beste gebruikers,

Om u de beste service te bieden, hebben wij 2 functies bijgewerkt


1. Aanmaken van een inkooporder op basis van een offerte met opties


Wanneer u een offerte met opties probeert te ondertekenen, verschijnt er een nieuw bericht waarin u 3 keuzes worden aangeboden:
  1. Maak de inkooporder aan (verwijdert de opties)
  2. Wijzig de offerte
  3. Annuleren
news-option-warning-nl

Om misverstanden te voorkomen, zal het niet langer mogelijk zijn een offerte met opties te ondertekenen.


2. Programmering van de verzending van een factuur


De tool Terugkerende facturen heeft een extra optie gekregen voor het eenmalig aanmaken van een factuur op een bepaalde datum.

Een factuur plannen


AMI Project, online with you

20220422204113
Display fullscreen
Beste gebruikers,

Dankzij u blijft het AMI Project zich ontwikkelen, en wij danken u daarvoor.



We zijn verheugd om 2 belangrijke nieuwe functies te introduceren:
  • Betalingscommunicatie (gestructureerd of niet)
  • Import van bankafschriften voor betalingssynchronisatie

Betalingscommunicatie



U kunt nu kiezen om een mededeling toe te voegen aan uw facturen, al dan niet gestructureerd.
Dit zal u toelaten om de betalingen van uw klanten sneller te identificeren.

Voeg een (al dan niet gestructureerde) mededeling toe aan uw facturen

Mededeling van betaling op uw facturen



Synchronisatie van uw bankafschriften



Importeer uw bankafschriften in CSV*-formaat om de betalingen van uw facturen automatisch te registreren.

Importeren van bankafschriften in CSV-formaat


(*) De procedure om je afschriften in CSV-formaat te krijgen is afhankelijk van je bank.
Log in op uw homebanking en zoek naar een "CSV" (BNP Paribas Fortis) of "Export" (Belfius) knop.

Exporter les CSV sur le homebanking de BNP Paribas Fortis


Exporter les CSV sur le homebanking de Belfius



AMI Project, online bij u







Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
20210825144000
Display fullscreen
Beste gebruikers,

Dankzij jullie blijft het AMI Project evolueren.


We zijn blij om 2 belangrijke nieuwe functies te introduceren:
  • leveringsbonnen
  • leveranciersbestellingen

Leveringsbonnen

Je kunt nu leveringsbonnen genereren die gekoppeld zijn aan een bestelbon of factuur.
Je kunt het gewicht van elk artikel en de leveringsgegevens (aantal pakketten, afzender, trackingnummer, enz.) opgeven.

news-deliveries-table-a

De voorraad van je artikelen wordt automatisch bijgewerkt wanneer er een afleverbon wordt verstuurd.

Bestellingen van leveranciers

Wil je artikelen bestellen bij je leverancier? Dat kan nu rechtstreeks vanuit AMI Project!

Créer des commandes fournisseurs

Ga naar het gedeelte "Artikelen" om je leveranciers en bestellingen te beheren.
Indien nodig kunt u uw leveringsgegevens opgeven.

De voorraad van je artikelen wordt automatisch bijgewerkt wanneer een bestelling van een leverancier wordt geleverd.


Meer informatie over artikelen


Het gewicht en de aankoopprijs van artikelen kunnen worden opgegeven, maar deze waarden kunnen natuurlijk worden aangepast op elk van uw documenten.

news-article-weight-purchase-a


Nieuwe kleurcode


Naarmate de software groeit, neemt ook het aantal secties toe.
Om het u gemakkelijker te maken uw weg te vinden, hebben we het volgende ontwikkeld een kleurcode voor elk type document:
  • blauw voor offertes
  • oranje voor bestelformulieren
  • geel voor facturen
  • paars voor leveringsbonnen
  • grijs voor creditnota's
  • groen voor bestellingen van leveranciers




AMI Project, online met u




20210309194958
Display fullscreen
Beste gebruikers

Elke zelfstandige moet een schatkistboek bijhouden in zijn boekhouding.



Dit boek bevat alle transacties die op de rekeningen van uw onderneming worden uitgevoerd.

Veel zelfstandigen leggen het nog steeds vast in een spreadsheetprogramma zoals Excel, wat tot veel fouten kan leiden.
Goed nieuws dus, want vanaf nu biedt AMI Project u een automatische en gecentraliseerde codering!
Transacties toevoegen

Invoertransacties (bedrijfskosten) en uitvoertransacties (verkoopfacturen) worden automatisch toegevoegd.
Voor de andere (betaling van het BTW-overzicht, overschrijvingen tussen uw rekeningen, ...) kunt u ze uiteraard manueel toevoegen.

Transactie toevoegen

Op het einde van het jaar exporteert u uw overzicht om het af te drukken of op te slaan voor uw belastingaangifte.

Recapitulatie schatkist


AMI Project, online met u!


20200828175226
Display fullscreen
Beste gebruikers,

Een nieuwe functie is geboren naar aanleiding van uw suggesties!


Vanaf nu kunt u uw artikelen per categorie indelen om ze gemakkelijker te vinden.

Formulier om een artikel met categorie toe te voegen


Menu de sélection des articles classés par catégorie


AMI, laten we het zakenleven gemakkelijker maken!



20200414083810
Display fullscreen
Beste gebruikers,

Meer en meer van jullie nemen AMI Project overal mee naartoe en we danken jullie daarvoor!



news-responsive-scoreboard











Om het gebruik van de software op kleine schermen te vergemakkelijken hebben we een nieuwe presentatie van menu's en tools ontwikkeld.




news-responsive-toolbar












De werkbalk kan met een enkele klik worden getoond of verborgen.




news-responsive-menu












De nieuwe menubalk laat u toe te navigeren tussen de verschillende secties






AMI Project, online met u



20200121171046
Display fullscreen
      Beste gebruikers,


2 nieuwe functies zijn toegevoegd als reactie op jullie suggesties

.
Jullie suggesties blijven AMI Project helpen groeien, en we willen jullie daarvoor bedanken.


1. Werknemersaccounts


Wil je een collega toegang geven tot een deel van je AMI Project-account?
Je kunt nu je medewerkers toevoegen in de sectie "Mijn instellingen > Mijn medewerkers beheren".

Voeg toegang toe aan uw medewerkers op AMI Project


2. Uw documenten in het Nederlands

.
Spreken sommige van uw klanten Nederlands en wilt u hen uw documenten in hun taal sturen?
Uw documenten kunnen nu in het Nederlands worden opgeslagen!

news-dutch



AMI Project maakt het leven makkelijker voor bedrijven

.




20191011102634
Display fullscreen
Dear users,

A new feature comes out of your suggestions!



From now on you will be able to integrate your general conditions directly into your PDF documents.


How to?



When editing your document simply select the value "Attach to Document" in the left menu.




Keep in mind that you can add your general conditions as a file or as text in the section "Set my documents".




AMI Project, let simplify the business life!






20190819142939
Display fullscreen
      Dear users,

Your suggestions continue to improve AMI Project and we thank you for it.
It is therefore with pleasure that we present 3 new features:


1. History of articles



Do you wish to see the sales history of your articles?
This is now possible thanks to the "Print" button in the list of articles!

Historique des articles



2. Prices awarded to customers



Do you want to keep track of the price awarded to a customer?
This is now possible thanks to the drop-down menu "Search for an article"!

The last articles sold to your customer are selectable below the standard items, under the mention "Latest Articles for ...".

Laatste door de klant bestelde artikelen



3. Automatic acceptance or rejection of quotes



You want your customer to accept or reject your quote automatically?
Add now the acceptance and refusal links in the email sent to your client
thanks to the new 2 buttons in "Personnalize my emails".

Note: An accepted quote creates and automatically sends the purchase order to your customer.

Image not found


Image not found




With AMI Project, simplify business life!





20181123152232
Display fullscreen
      Dear users,

Your suggestions continue to improve AMI Project and we thank you for it.
It is therefore with pleasure that we present 2 new features:


1. Downloading your documents


You want to download all documents in PDF format for a given period?
It is now possible thanks to the button "Download documents"!

Select the period, click the button, and receive a ZIP file containing all PDF documents.




2. Printing emails


Do you want to print communications for your customers?
The "Printer" button appears now in all contact forms!

Useful to send your invoice reminders by mail, or simply keep a paper trail of your contacts.




With AMI Project, simplify business life!


20180719111122
Display fullscreen
      Dear users,

Your suggestions continue to grow AMI Project and we thank you.
It is therefore with pleasure that we present a new feature:


Invoice recurrences


You wish to regularly bill your clients based on a predefined model ?
It is now possible!

Add an invoice recurrence, defined by :
  • a model
  • your client
  • the period (weekly, monthly or yearly)
  • the first execution date



The invoice will be created and added automatically to your account.
If you want it to be sent as well, check the box and make sure your client has agreed to receive your electronic documents.


NOTICE :
This feature is reserved for users with unlimited invoices (1 year access).






With AMI Project, let's simplify business life !


20170921111114
Display fullscreen
      Dear users,

Your suggestions continue to help AMI Project grow and we thank you.
It is therefore with pleasure that we present 3 new features:


1. More about your customers


You may wish to keep useful information related to your customers (references, customer number, license plate, contact person, ...), it is now possible!

Two new boxes are available in the customer form:
  • Published info: they will appear automatically on the documents in the \"notices\" box
  • Unpublished info: they will only appear on AMI Project, for your internal use only




2. Detail of VAT return codes


Users who are subject to Belgian VAT can now consult the data that is hidden behind the VAT return codes.
This will allow you to verify your encodings more easily by yourself, or through an accountant (in case of doubt we will always advise you to consult a professional).




3. Editing your documents


It is now possible to change the date and the client on a document.

WARNING: this function must be used with caution since mis-manipulation could distort your accounting (date prior to declaration, VAT regime of the customer, etc.)






With AMI Project, let's simplify business life !


20170816123413
Display fullscreen
      Dear users,

Your suggestions continue to grow AMI Project and we thank you for it.

We are therefore pleased to announce the release of our latest update.
This is intended for all our users who apply rounded tax included prices or whose clientele consists of individuals.


1. Encoding the price of your items VAT included



To ensure a correct rounding, a rounded price or ending with ".99", you can directly encode the tax included unit price of your items.
The price excluding VAT and the amount of VAT will be calculated automatically in compliance with the legal requirements.



The tax included unit price can be encoded in the articles manager, or directly for each lines of your documents.


2. Customizing the display of your price on your documents



The "Customize Your Documents" section has a new box to display the total tax included of the lines.





With AMI Project, simplify business life !



20170427103348
Display fullscreen
      Dear users,

Thanks to your suggestions AMI Project continue to grow !
It's our pleasure to introduce to you 2 new features :


1. Accounting depreciation


Above a defined amount (250 € in Belgium), the professionnal expenses have to be depreciated in several years.
No need for complicated tables anymore, just input the number of years of depreciation inside the expense form and AMI will take care of all the calculations for the yearly deductions (visible in the taxes estimate and the accounting results).





The depreciation duration depends of the object and the usage you'll make of it.
In general most accountants use standard durations, such as :
- new vehicle : 5 years
- Used vehicle : 3 years
- computer: 3 years


2. Reminder for multiple unpaid invoices


Some of your clients may need some reminders and until now you had to send one for each of your unpaid invoices one at a time.
To make you win some time, it it now possible to send only one reminder for every unpaid invoices concerning the same client.




Notice : to send your reminders by e-mail your client need to accept your electronic sendings first.


Together with AMI Project, let's simplify business !


20170317102323
Display fullscreen
      Dear users,

Your suggestions help AMI Project to grow and we thank you for it.

It's our pleasure to present to you 3 new features :


1. Personnalisation of your informations displayed on your documents


In the "Personnalise your documents" section appears a new form allowing you to select the useful informations to be displayed in your documents footer.


Notice : for the individual businesses your name is legally required to appear next to your company's.


2. Automatic cocontracting rule


The business subjected to the cocontracting rule (construction, gardening, ...) can now declare it in the company's informations.


The cocontracting rule (0% VAT rate and legal notice) will be applied automatically to your documents if you select a professional client.

Of course, you could always change it yourself if it doesn't suit your needs.


3. Intracommunity rule


For every intra-Europe document, the intracommunity rule (0% VAT rate and legal notice) will be applied automatically to your documents if you select a professional client.

Of course, you could always change it yourself if it doesn't suit your needs.


Together with AMI Project, let's make the business world easier !


20170303123849
Display fullscreen
      Dear users subject to VAT,

The yearly listing for clients subject to VAT is to be sent before March 30.

It's time to discover our new VAT listing tool !


  • Where : on the Invoices page
  • When : select the period "Last year activity"
  • How : click on the "VAT Listing for the period" button in the left menu

Still more tools to help you with your statements



2 new buttons appeared on the "Professional expenses" page :
  • The VAT details
  • The Income statement for taxes

Hulpmiddelen bij boekhoudkundige aangiften


Thanks to you, AMI Project keeps on growing, thanks !


      Regards
      AMI's team

20170224103625
Display fullscreen

AMI, een project ingebonden met uw bedrijf



Subscribe to our newsletter