Veelgestelde vragen


U kon het antwoord dat je zocht niet vinden?


ami project video guide
Zie onze
VIDEO GUIDE

OF



Klanten

Q
Hoe kan ik mijn klantenbestand importeren?
R
Met de knoppen "CSV importeren " in "Klanten" kunt u uw database overzetten.

CSV functioneert als een vereenvoudigde Excel-spreadsheet die de gegevens bevat .
De meeste tabbladen en boekhoudprogramma's zijn in staat om dit soort bestanden te exporteren .

Om ons huidige formaat te kennen, is de eenvoudigste manier om het bestand te exporteren door te klikken op "Exporteren naar CSV " .
Dit geeft u een overzicht van de verschillende kolommen die u kunt toevoegen.

OPGELET : er wordt geen enkele verwerking uitgevoerd tijdens de import, zorg ervoor dat de gegevens correct zijn (BTW-nummer, e-mailadres, enz.).

Sommige programma's zoals Excel bieden verschillende opties bij het exporteren van CSV, kies dan zeker de codering "UTF-8 zonder BOM " en het puntkomma scheidingsteken (;).

CSV file format
 
Q
Waarom moeten mijn klanten mijn elektronische documenten accepteren?
R
Elektronische facturatie is nog jong en er gelden enkele wettelijke beperkingen.

Als u uw documenten via gepersonaliseerde e-mails op AMI Project wilt verzenden, is het noodzakelijk om ervoor te zorgen dat uw klanten deze accepteren.

Vink gewoon het vakje "Ik wil mijn documenten elektronisch naar deze klant sturen" aan in het formulier van uw klant.
Er wordt een e-mail met de aanvaardingslink verstuurd en u wordt automatisch op de hoogte gebracht van het antwoord van de klant.

Om de aanvaardingsmail aan te passen, gaat u naar "Mijn instellingen> Mijn e-mail personaliseren" en selecteert u "Waarschuwing voor elektronische facturering" in het uitklapmenu.

Image not found


Het antwoord kan de volgende waarden hebben:
  • Geaccepteerd
  • Niet geaccepteerd
  • Niet gevraagd