Veelgestelde vragen


U kon het antwoord dat je zocht niet vinden?


ami project video guide
Zie onze
VIDEO GUIDE

OF



Toegangstypes

Q
Hoe koop ik een toegang?
R
Om nieuwe toegang te kopen, ga naar "Mijn Instellingen > Mijn account beheren".

Voor online betalingen maakt AMI Project gebruik van het internationaal erkende beveiligde platform: Mollie.
Het Mollie-platform biedt vele betaaloplossingen.

Indien u niet beschikt over een door Mollie aangeboden betaalwijze, kunt u rechtstreeks per bankoverschrijving betalen onder vermelding van het ordernummer in de communicatie.
Voor meer informatie, klik op de link "Betalen via overschrijving".

Mollie, beveiligd online betalingssysteem
 
Q
Is AMI Project gratis?
R
Vanaf 1 januari 2017 is het AMI-project de betalende fase ingegaan.
De gratis dienstverlening is echter altijd gegarandeerd voor TPE dat zijn rekeningen kan blijven aanmaken (met een maandelijkse beperking).
 
Q
Mijn toegang loopt ten einde, worden mijn gegevens bewaard?
R

JA



U bewaart natuurlijk al uw gegevens en heeft er normaal gesproken toegang toe, ongeacht het soort toegang dat u kiest.

De beperkingen met betrekking tot de verschillende soorten toegang hebben alleen betrekking op de creatie van toekomstige gegevens.
 
Q
Hoe kan ik de limieten van mijn toegang verhogen?
R
Elk type toegang maakt het mogelijk om meer of minder gegevens aan te maken.

Als u beperkt bent in uw creatie, raden wij u aan om naar het hogere toegangstype te kopen.
Wanneer u een hoger toegangstype koopt, wordt uw vorige toegang automatisch geconverteerd in verhouding tot de verbruikte hoeveelheid,
verliest u nooit wat u hebt betaald !

Als u de grens van het hoogste type toegang bereikt, neem dan contact met ons op voor een persoonlijke offerte.

U kunt de verschillende soorten toegang en hun beperkingen bekijken op de pagina "Accountinstellingen".

Toegangstypen op AMI-project

 
Q
Kan de toegang worden gebruikt door meerdere gelijktijdige gebruikers?
R

Ja



Er is geen beperking in het aantal verbindingen en het is mogelijk om aan meerdere documenten tegelijk te werken.

Bij de inschrijving kiest u de login (e-mailadres) en het wachtwoord van uw bedrijf, dat door al uw medewerkers kan worden gebruikt.

Om uw interne communicatie te vergemakkelijken is het mogelijk om opmerkingen en "tags" (trefwoorden) op uw documenten achter te laten.

Image not found


faq-document-tags
 
Q
Kan ik mijn medewerkers toegang geven?
R

JA



U kunt uw medewerkers toevoegen in de sectie "Mijn instellingen > Mijn medewerkers beheren".

U kunt uw medewerkers toegang geven tot een of meer onderdelen van uw AMI Project account.

Een medewerker toevoegen
 
Q
U heeft de limiet van uw toegang bereikt
R

Uw accountlimieten zijn afhankelijk van uw toegangstype



Als u een bericht krijgt dat u een van deze limieten hebt bereikt, kunt u :
  • wachten als het een maandelijkse limiet is
  • een hoger toegangstype kopen

Wanneer u een hogere toegang koopt, verliest u uw oude toegang niet!
Uw oude toegang wordt automatisch omgezet in extra tijd (berekend in verhouding tot de resterende tijd).

OPGELET: de aankoop van een tweede toegang van hetzelfde type zal uw limieten niet verhogen, het zal enkel uw huidige toegang verlengen!

Toegangstypen op AMI-project
 
Q
Kan ik het wachtwoord voor mijn werknemers wijzigen?
R

U kunt de wachtwoorden van uw medewerkers niet beheren



Als hun wachtwoord verloren is, moeten zij op de link "Wachtwoord vergeten" klikken om een nieuw wachtwoord per e-mail te ontvangen.
 
Q
Biedt AMI Project abonnementspakketten aan?
R

Aangekochte toegangen worden nooit automatisch verlengd



Om elke gebruiker de vrijheid te geven, stellen wij geen abonnement voor, dus de toegangen worden niet automatisch verlengd.
De toegangen zijn echter wel cumulatief, als u een tweede toegang koopt, wordt uw huidige toegang verlengd.

Wanneer u opnieuw een toegang nodig hebt, hoeft u enkel de gebruikelijke betalingsprocedure te volgen.
De factuur wordt automatisch gegenereerd en is toegankelijk via "Mijn Instellingen > Mijn Account".