Veelgestelde vragen


U kon het antwoord dat je zocht niet vinden?


ami project video guide
Zie onze
VIDEO GUIDE

OF



Offerten

Q
Hoe maak ik een bestelbon aan?
R

Een aankooporder wordt automatisch aangemaakt wanneer een offerte wordt ondertekend.



Hier zijn de stappen voor het aanmaken van een inkooporder:
  1. Aanmaken van een offerte
  2. Het versturen van de offerte (u kunt de status "Verzonden" handmatig opgeven)
  3. Offertehandtekening (u kunt de status "Ondertekend" handmatig opgeven)
  4. U wordt dan automatisch naar de pagina van het aangemaakte bestelbon gestuurd.
  5. U kunt dan het bestelbon versturen of het bestelbon downloaden.
  6. Zodra de bestelbon is verzonden, kunt u deze factureren of facturen aanmaken voor een aanbetaling.
 
Q
Kan mijn klant een offerte elektronisch ondertekenen?
R

JA



U kunt uw e-mail personaliseren om een aanvaardingslink en een weigeringslink toe te voegen.
De status van uw offerte wordt automatisch bijgewerkt en in geval van acceptatie ontvangt de klant het bijbehorende bestelformulier.

Image not found
 
Q
De beschrijving staat niet op de offerte
R

De beschrijving wordt gebruikt wanneer u uw document per e-mail verstuurt



Standaard verschijnt deze als volgt in de e-mail:
"Naar aanleiding van uw verzoek, sturen wij u graag de offerte { Offerte nummer } voor : { Omschrijving }"

Er zijn verschillende oplossingen als u een zichtbare beschrijving wilt toevoegen aan uw document:
  • Een korte "klantreferentie" die in uw koptekst zal verschijnen
  • Een algemene opmerking, die in de voettekst zal verschijnen
  • Een regel van het type "Titel" of "Tekst" die in uw afrekening zal verschijnen