Veelgestelde vragen


U kon het antwoord dat je zocht niet vinden?


ami project video guide
Zie onze
VIDEO GUIDE

OF



Klanten Betalingen

Q
Is het mogelijk om een betaalmiddel toe te voegen?
R

Ja, het is mogelijk.



U kunt uw parameterlijsten bewerken in de sectie "Parameter mijn documenten", door het selecteren van de "Edit my list" in het bijbehorende dropdown menu.

Edit a dropdown list


Er zal een nieuw blok verschijnen waarmee u uw verschillende opties kunt organiseren.

payments means list


Om nog verder te gaan, kunt u bijvoorbeeld ook uw Paypal-informatie in het globale informatietekstblok specificeren.
 
Q
Hoe kan ik een betaling registreren?
R
Zodra uw factuur naar uw klant is verzonden, verschijnt de optie "Betaling opnemen".

Als u op deze knop drukt, opent u een klein formulier om het bedrag (in valuta of in procenten) op te geven.
Een betaling kan gedeeltelijk of volledig zijn.

Record a payment


De betalingsgeschiedenis wordt dan onder het menu getoond, links van uw factuur.